29 Aralık 2012 Cumartesi

BAŞLANGIÇLAR ÜMİT DOLUDUR


Yeni bir yılın eşiğindeyiz...Yine ümitler, dilekler, dualar biriktirdim, benden istemesi...Belki eşref saatine denk gelir, üç dileğim var...

Dünyada; Doğaya kafa tutmaya çalışmadan, masmavi denizler, yemyeşil bitki örtüsü ile uyumlu bir  yaşam, bütün canlılar ve birbirimizle barış ve anlayış üzerine kurulu bir düzen.

Türkiye'de; Ekonomi ve siyasi bakımdan bağımsız, güçlü, yüzü gülen insanların ülkesi olması.

Herbirinize ayrı ayrı, çocuklarıma ve bana sağlık, huzur, başarı ve yaşama sevinci diliyorum.
























22 yorum:

  1. Ne güzel dilekler... Ne güzel görseller...
    Dileklerinin gerçekleşeceği bir yıl diliyorum sana ve sevdiklerine, kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olasın Banu'cuğum.
      Benden de sana kocaman sevgiler :)

      Sil
  2. Bu güzel dileklere katılmamak mümkünmü.Mutlu yıllarrr.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap hanım, gönlünüze göre bir yıl olsun.
      En içten sevgilerimle.

      Sil
  3. Dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, dilerimsizinkiler de gerçeklerşir.

      Sil
  4. Ne güzel dilekler herkes için! Herşey hepimizin gönlündeki gibi olsun!

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel dilekler, umarım hepimizin dilekleri gerçekleşir.Mutlu bir yıl diliyorum size..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağ ol Gamze'ciğim, sana da gönlünce bir yıl diliyorum.
      Sevgilerimle.

      Sil
  6. Ne güzel dilekler böyle! :)
    Mutlu Yıllaaar! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli, mutlu, güzel bir yıl olsun. Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Ne kadar güzel dilekler, tam tatil modundayım malum, ancak girebiliyorum, ama bayıldım, karlar yağdı sanki başımın üstünden gerçekten de, çok güzel görseller seçmişsiniz, dileklere gelince, her birine gönülden Amin, inşallah diyorum. Kocaman da sevgi ve selamlarımı gönderiyorum;).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler :)
      Dileklerimi herkes için diliyorum çünkü hepimiz aynı gemideyiz...
      Yeni yıl gönlünüze göre olsun hatta çok daha olumlu ve güzel...

      En içten sevgilerim ve görüşme dileği ile

      Sil
  8. Yeni yılını kutlar, sevgi, sağlık ve mutluluk dolu nice güzel yıllar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel, çok teşekkür ederim :)

      Yeni yıl umduğundan çok çok daha öte iyilik ve güzellikler getirsin.

      Sevgilerimle.

      Sil
  9. Mutlu, sağlıklı ve şanslı bir yıl olsun arkadaşım, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Elif'çiğim çok sağ ol :)
      Gönlünce ölumlu ve güzel bir yıl olsun.
      Sevgilerimle.

      Sil
  10. tüm dıleklerının gercekleşegı mutlu bır yıl dılerım canımmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy ne güzel, sağ olasın :) Aynı dileği ben de can-ı gönülden senin için diliyorum.

      Sil
  11. Yeni yılın herkese mutlu ve sağlıklı bir ömür getirmesi dileğiyle mutlu yıllar

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.