7 Şubat 2015 Cumartesi

ODUNPAZARI TOPLANTISI ve HAİR CARE OVEX DENEYİMİM

30 yıllık arkadaşlarımdan oluşan bir grubumuz var. Her ay Eskişehir'deki farklı mekanlarda buluşuyoruz. Hem birlikte eğlenceli birkaç saat geçiriyor hem de yeni mekanları görüyoruz bahaneyle. Bu ayki toplantımız Eskişehir'ın tarihi semti Odunpazarı'da bir mekandı.
  
Son zamanlarda böyle toplantılara giderken bir sıkıntım oluyordu. Tabii ki kıyafetime saçıma başıma özen gösteriyor ve olabildiğince iyi görünmek istiyordum. Ne var ki saçlarım benimle işbirliğine yanaşmıyor, bir türlü şekil almak istemiyorlardı. Dahası mat görünüyor, elektrikleniyor ve özellikle beyazlayan saç telleri diğerlerinden daha sert ve dik duruyorlardı. Kendim başa çıkamayınca kuaföre gidiyordum, orada da bol bol sprey sıkarak  ancak şekil verebiliyorlardı. 
Yeni tanıştığım, OVEX  Hızlı Saç Kurtarma ve Canlandırma Terapisi ürününü denemeye karar verdim. Üzerindeki açıklamayı okudum, uygulaması da çok hızlı ve kolaydı. 
Aynen tarifteki gibi uyguladım ama bir defada nekadar etkili olabilir, diye düşünmeden edemedim. Saçım kurumaya başladığında, hiç ummadığım kadar kolay tarandığını fark ettim. Şekillendirmeye başladığımda hayretim daha da arttı, o dik kafalı inatçı saçımdan eser kalmamıştı. Özellikle kontrol ettim, saçımda herhangi bir yağlı, yapışkan veya ağırlık hissi de yoktu. Üstelik daha mı parlak görünüyordu ne...

Şekil verdikten sonra sprey sıkmaya da ihtiyaç kalmadığı için saçım ahenkle dans ediyordu. Tahmin edersiniz o gün nasıl rahat ve özgüvenliydim :) Hatta ondan sonraki birkaç gün daha.

 Bundan sonra saçımı kendi haline bırakıp riske girmeye hiç niyetim yok. Böyle bir ürünü bulmuşken kullanmadan edemem. Kuaförüme de tavsiye edeceğim, daha az zahmetle daha başarılı  saçlar taramayı o da isteyecektir.

 

6 yorum:

  1. işe yaramış olması çok güzel benim de ince telli saçlarım sıkıntı olmuyor pek ama biraz daha gür olsun isterdim:))
    Ben görmeyeli bu güzel şehir resmen yenilendi oldukça uzun bir zaman oldu inş. yeniden nasip olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice Hanım'cığım, beklerim gezilecek ve görülecek çok yer var gerçekten. Hem seninle tanışıp görüşmeyi çok isterim :)
      Saç konusuna gelince, çok müdahale etme taraftarı değilim ama ihtiyaç olunca kaliteli takviyelerin olduğunu bilmek çok faydalı.
      Sevgilerimle

      Sil
  2. Her ay farklı mekanlar keşfetmek fikrini çok sevdim harikasınız. Ayrıca bende bu saç kreminden inanılmaz memnun kaldım gerçekten kuaföre bile tavsiye etmek gerek. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nur'cuğum, Eskişehir hızla geliştiği için burada yaşıyor olmamıza rağmen birçok yeni mekanı bilmiyoruz. Bu yöntemle yenilikleri takip etmeye, tanımaya çalışıyoruz.
      Saç kreminden senin de memnun kalmana hiç şaşırmadım, çok etkili gerçekten.
      Sevgilerimle

      Sil
  3. Bazen benim saçlarımda çok elektrikleniyor, ben de bir alıp deneyeyim bari, paylaşımın iyi oldu, hiç bilmiyordum böyle bir ürün olduğunu :)
    Sevgiler, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyordum. Sıkıcı problemlerin kolay çözümü olduğunu bilmek iyi geliyor :)

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.