26 Ağustos 2012 Pazar

TÜTÜ ABAJUR VE DAHA FAZLASI

Bu kadar basit ve kolay olmasına karşılık bu kadar güzel sonuç veren projelere bayılıyorum.10 dakikada odanızda romantik bir hava oluşturabilirsiniz. Hatta odanızdaki renklere uygun, farklı renkte tüller de kullanılabilir.
Postun sonunda size bir sürprizim var.....











 Sıra geldi benim sürprizime. Ben bu fikri biraz farklı uyguladım. Söylemesi ayıptır, küçük tuvaletteki lavabonun altındaki boruları kamufle  etmek için.





KIsmen internetten alıntıdır.

6 yorum:

  1. sürpriz güzelmiş ( : hiç iyi bir görüntü değil gerçekten böyle çok güzel olmuş ( : iyi bir fikir. ellerinize sağlık ( :

    YanıtlaSil
  2. yaratıcılık sınır tanımıyor değilmi, bu güzel paylaşımları kaçırmamak için takibinizdeyim, sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, güzel sözlerinize de teşekkürler. Ben sizi zaten takip ediyordum, sizin de gelmenize memnun oldum.

      Sil
  3. Valla çok yaratıcı olmuş. Tütü modelleri arıyordum enteresan birşey ile karşılaştım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pratik ve enteresan işleri severim :)) Ziyaretiniz için teşekkürler.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.