19 Kasım 2014 Çarşamba

MİNİK ELA'YA HOŞGELDİN HEDİYEM

Arkadaşımın torunu oldu, minnacık güzel bir kız... adı Ela.
Onun için yaptım bu kapı süsünü. Gerçi benimki kapı süsünden çok, çocuk odasını süsleyecek pano gibi oldu.
Bebekler renkli eşyalara bakmayı seviyor. Ela'cık da hayatın renklerini benim panomdan öğrensin işte, ne güzel olur.
Adet edindiğim üzere, bütün güzel dileklerimi bir bir panoya işledim. Ela'nın güzel bir hayatı olsun, yüzü buradaki gibi hep gülsün. Kelebekler kadar özgür, kuşlar gibi neşeli ve baykuş gibi bilgili olsun. Güneşten enerji, buluttan bolluk alsın ve ailesine milletine verimli ağaç gibi faydalı olsun. Hayat yolu hep çiçeklerle döşeli olsun.
Bütün dileklerimi keçe dilinde sıralayınca ortaya bu pano çıktı işte.
NOWA dükkan hizmetinizde, buradan buyurun.

20 yorum:

  1. Bu düşünceler ile hazırlanan ve üzerine böyle pozitif enerjiler koyulan hediyeyi kim istemez ki???? Ela bebek güle güle ve analı, babalı büyüsün. Nowa teyzesinin güzel enerjileri her daim sarsın sarmalasın onu :)
    Ellerinize sağlık♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zor dünyaya gözünü açan savunmasız bir miniğe bir sürü iyi dilek ve belki de daha iyisi "kolay gelsin" demekten alamıyor kendini insan.
      Sizin ilave dilekleriniz için de çok teşekkürler, onlara da ihtiyacı olacaktır.

      Sil
  2. Size katılıyorum canım benim de alışkanlığımdır kime ne yapsam ilmeklere keçelere hep güzel dileklerimi dualarımı eklerim.
    Bayıldım nefis bir çalışma doğa sever bir bebek olacak inş:)
    Bir süredir uğramadığımı farkettim :( aslında güncellenen blogları takip etmeyi çok seviyorum ama yoğunluktan bu aralar gündüzleri hiç giremiyorum geceye de ancak bakıp dolaşmak kalıyor. kutlar kavanozlar harika olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş güç olunca öyle oluyor, ben de her zaman yeterince vakit ayıramıyorum. Sağlık olsun, ne diyelim :)
      Hepsine göz atmışın gene de Hatice hanım, çok teşekkürler.

      Sil
  3. Ela bebek için bende aynı dileklerde bulunuyorum,yolu hep ışıklı olsun.
    Her bir detay için ayrı emek vermişsiniz ellerinize sağlık.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni nesillerin işi çok zor, Allah yardımcıları olsun. Güzel yorumunuz için çok teşekkürler.

      Sil
  4. Çok cici olmuş:)) Ela bebek annesine babasına vatanına milletine hayırlı bir evlat olsun inşallah. Ellerinize sağlık. Ben de eltime yapmak istiyorum böyle birşey. Bir el atmadığım keçe kalmıştı onuda deneyeyim ;))

    YanıtlaSil
  5. ne kadar ince, ayrıntılı çalışmışsın,çok güzel olmuş, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz deli işi galiba :))) Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Ne kadar güzel ve detaylı düşünüp hazırlanmışsınız çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim canım. Zevkle çalışıyorum :)
      Sevgiler

      Sil
  7. çok tatlı olmuş bayıldım ellerine sağlık.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Çok sevimli,zarif,ve bol emekli olmuş. Ellerinize sağlık. Yeni açtığım bloğuma beklerim.
    fundaninpenceresinden.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz! Beğendiğinize sevindim çok teşekkürler.

      Sil
  9. Ne güzel olmuş ya. Bayıldım. :) Ellerinize sağlık. Ben de bloğuma davet ediyprum sizi. Gelirseniz çok sevinirim. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz ! Çok teşekkürler. Bloğunuzu ziyarete gelirim :)

      Sil
  10. Oyyyy... bu nasıl cici bişiiiii :)
    Bayıldım Nowacraftcım, harikasııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cici bir kıza da cici bir şey yakışırdı :))
      Çok teşekküeler Banu'cuğum.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.