16 Aralık 2012 Pazar

KOMŞU KIZI CEREN


Minik oğlan Şirin, lapa lapa yağan karları görünce dayanamadı, dışarı fırladı. Yağan kar tanelerini tutmaya çalıştı, nekadar hafif olduklarını fark etti.  Sonra karların bütün sokağı kapladığını fark etti. İki eliyle avuçladı, gözleri ışıldadı birden. 

Aynı sokakta oturan başka çocuklar da çıkmıştı. Onların, avuçlarına aldıkları karları sıkıştırarak kar topu yaptıklarını gördü. O da yaptı ve kıyasıya kar topu savaşı başladı. Koluna, sırtına birer kar topu geldi, sadece atmak değil sakınmak da gerektiğini anladı. Bu arada biraz üşümüştü ama hiç aldırmadı.

Yine bir kar topunu elinde çevirirken, komşu kızı Ceren'in pencereden onlara baktığını gördü. " Gelsene, dışarısı çok güzel !" diye bağırdı.

Ceren'in içi zaten ne zamandır kıpır kıpırdı. Annesine gidip, "Anne ben de dışarıya çıkayım mı, ne olur." dedi. Annesi gülümsedi, onu güzelce ve sıkı sıkı giydirdi.

Evet, Ceren de artık karlarla bembeyaz olan sokağa çıkmıştı. Soğuk ama tertemiz havayı içine çekti ve diğer çocukların yanına koştu.

 Bizim oğlanı yalnız bırakmak olmazdı :) Cerenin yapılışı da Şirin gibi, ufak ilavelerle.

14 yorum:

  1. Ceren de en az Şirin kadar sevimli olmuş.
    Hele de o gözler, ellerin dert görmesin.
    Baktıkça insana güzellikler hissettiriyor.
    Kendime not:En kısa zamanda yapılmalı, ama bu kadar şirin olmazsa ya?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinki belki daha da şirin olur :)
      Yapınca yayınlayın, bizimkilerin arkadaşları olurlar, ne güzel :)

      Çok sağ olun, görüşmek dileği ile.

      Sil
  2. :)) Ceren kızın hikayesi de kendisi de çok keyifli :))

    Önce büyük zevkle okudum sonra Ceren kıza baktım; Şirin oğlanla hem çok sevimli bir çift olmuşlar hem de birbirlerini gayet güzel tamamlamışlar.

    Şirin oğlan darılmasın ama Ceren kızın kostümü gözüme daha güzel göründü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin hikayelerinizin yanından bile geçemese de, Ceren kıza bir girizgah olsa iyi olur diye düşündüm, Şirin oğlana arkadaş edebilmek için :)

      Kostümlere gelince; Şirin ilk öğrencelik oldu, öte taraftan erkek kıyafetleri hep biraz daha sade olmaz mı :) Kızlarda hem kıyafet çeşitleri hem de süs püs çok olur. Şirin oğlan darılmaz, merak etmeyin "Ben kız mıyım, giymem öyle şeyler." der.

      Sil
  3. nasıl nazlı bir kız olmuş, bayıldım, duymasın ama, oğlandan daha alımlı olmuş bu tatlı şey, tam da lavantalık olur bunlardan yaaa, detaylı anlatımın için de ayrıca çoook teşekkürler canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine nasıl sevindim bilsen, çok teşekkürler. Kızların biraz daha süslü ve alımlı olması normal, değil mi :) Oğlan ilk olunca biraz acemilik de vardı.

      Sil
  4. Çok ciciler, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaparken çok eğlendim ve sevdim. Karşıya da geçmiş olması ne güzel. Çok teşekkürler.

      Sil
  5. herrşey çok güzel birgül

    YanıtlaSil
  6. Ellerine saglik cok guzeller...cecegin de cok guzel bana da aynisi bu hafta hediye geldi fakat nasil bakmam gerektigini bilmiyorum adini da bilmiyorum yardimci olursan sevinirim ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin,

      Çiçeğin latince adı Aeschynanthus radicans ama bunu kullanmak mümkün olmadığı için onu bana hediye eden eski komşum Müjgan'ın adını verdim :) Sen de aynısını yapabilirsin :)

      http://nowacraft.blogspot.com/2013/01/haydi-caya-buyurun.html - burada uzunca anlatmıştım bu konuyu.

      Çiçeği güneş alan bir pencereye yakın koy, güneş görmeyi seviyor. Altına bir tabak koy, her gün sadece tabağa su koy. Arasıra üstten de koyabilirsin ama azar azar. Toprağı iyiyse çok güzel çiçekler açar ve uzayan dalları aşağıya sarkıyor. Böyle olduğu içim sarkaç çiçekliklerde güzel duruyor.
      Yılda 1-2 defa gübre koymak iyi gelir.

      Sevgilerimle

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.