26 Temmuz 2012 Perşembe

KIYAFETE ÖZEL BİLEKLİK YAPIMI


Pet şişeyi kestim iki parmak genişliğinde halka çıkardım. Bu halkayı da bir yerinden kesip bileğime uygun, elimden geçecek genişlikte yuvarladım ve bantla yapıştırdım.


Beyaz saten kumaşının boyu, halka çevresi + dikiş payı kadar ; Eni ise halka genşliğinin iki katı + dikiş payı. Kumaşın iki uzun kenarını içe çevirip teyelledim ki sonra dikerken kolaylık olsun. Sonra, kumaşın iki kısa kenarını dikip ek yeri  içeride kalacak şekilde halkaya geçirdim. Halkanın içinden içinden iki uzun kenarı birleştirdim.


Aynı şekilde danteli de üzerine geçirip içinden diktim.


 Böylece, diktiğim elbiseye uygun, kendi kumaşından aksesuar yapabiliyorum. Dantel yerine farklı harç, sutaşı, boncuk v.b. kullanılabilir.



10 yorum:

  1. bayıldımm süper elinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel fikir :) Dediğiniz gibi, elbiseye de uygun harika bileklikler çıkar böyle :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Benim amacım da bu, bulduğum fikirleri paylaşmak.Beğeni ve yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. orijinal bir fikir ve uygulama. çok sevdim ben bunu:)
    elinize sağlık
    sevgiler

    not: kelime doğrulamayı kaldırır mısınız lütfen...

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler, sağ olun.

    YanıtlaSil
  6. bende bu pet şise meselesini çok beğendim çok iyi fikir tamda zamanında öğrenmem çok iyi oldu çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. dantellisi de ayrı güzelmiş yahuu :)

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.