22 Temmuz 2012 Pazar

PORTATİF BASAMAK

Bendenizin 1.60 boyu var, dolayısıyla mutfaktaki üst dolaplara uzanamıyorum. Ufak plastik taburelerden almalı, diye düşünüyordum. O sırada, eski elektrikli süpergenin kovası gözüme çarptı. Hiçbir işe yaramıyordu ama göreve çağırma zamanı gelmişti. Mutfağımdaki renklere uygun giydirdim. Kılıfı biraz uzun yaptım, iç tarafa doğru kıvırdım ve birkaç yerden bağlayarak kovaya sabitledim. Böylece üste yaptığım tutma yeri ile istediğim yere koyup, üstüne basıyorum, hem de kaymıyor. İstendiğinde tabure gibi oturuluyor ya da başka odalardaki dolaplara uzanmak için de kullanıyorum. Küçük ama benim için çok faydalı bir proje.


4 yorum:

  1. MERHABALAR BLOĞUNUZA 10MAGRİFET DEN BULDUM VE SİZİ İZLEMEYE ALDIM BANADA BEKLERİM
    BUARADA TABURE FİKRİ ÇOK GÜZEL SİZİ TEBRİK EDİYORUM:)
    SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz, ben de sizi izlemeye aldım :) Taburemi beğendiğinize sevindim, teşekkürler.

      Sil
  2. ya harika olmuş renkler ve uyum süper de ben hemen ya düşersen diye düşündüm:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim :)

      Epeydir kullanıyorum, gayet emniyetli ama gene de Allah kazadan korusun.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.