5 Nisan 2013 Cuma

HEDİYENİN ÇANTASI DA ÖZEL OLSUN







Tatlı yiyelim tatlı konuşalım, denir ya...
İşte ben de size bu kadar tatlı, nefis ve zevkli bir hafta sonu dilerim. Tadını doyasıya çıkarın.






Birkaç gün önce bir aradaşıma gittim.     Giderken, onun için özel olarak hazırladığım hediyemi de götürecektim. Güzel bir paket yapmıştım ama nasıl bir poşete veya çantaya koysam diye düşünüyordum. Vakit de daraldı, ne yapsam ne yapsam diyordum ki sevgili Senaat'te gördüğüm fikir aklıma geldi. 
Bir ayakkabı markasının karton çantasındaki yazıyı ambalaj kağıtlarından kestiğim kalplerle kapattım. Senaat' inki çok daha özenliydi aslında. Farklı  kumaşlardan kestiği irili ufaklı kalplerle süslemişti. Ama benim o kadar vaktim yoktu, hemen çıkmam gerekiyordu.
Alel acele de olsa, hediyem için özel bir çantam olmuştu ve bu kurtarıcı fikir için sevgili Senaat'e (senaateseri.blogspot.com ) çok teşekkür ediyorum.











Bendeki blog aşkına bakar mısınız... Onca telaşım arasında, gene de fotoğraflamadan evden çıkmamışım. O an neredeyse otomatiğe bağlı olarak yapmışım ki çok farkında değilim. Yayını hazırlarken aklıma geldi ve kendime hayret ettim, vay vay vayyy...




22 yorum:

  1. Çok güzel bir fikirmiş hakikaten. Senaatin yaptığı çantayı da kaçırmışım ben burda görmüş oldum, çok sevdim bu fikri ve çok güzel olmuş bence... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogları işte bu yüzden seviyorum, buralardan çok şey öğreniyorum :)

      Sil
  2. aman ne hoş fikir yahu.hem de sokaklarda bununla dolaşılacak.bedava reklam:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef o yazı çantanın üstünde yok, şimdi yayını hazırlarken Picassa'da yazdım. Ama olsaydı güzel olurdu gerçekten :))

      Sil
  3. Nowa Hanım harika birşey olmuş bu!!! ne kadar düşüncelisiniz, hediyenin torbası bile el yapımı işlenmiş değer verilmiş, ne kadar güzel bir his!
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis' çiğim bu blog dünyasında birbirimize baka baka daha neler yaparız kimbilir :) İnsan kaptırdıkça gidiyor, kendini tutamıyor.
      Çok teşekkürler canım.

      Sil
  4. Güzel bir fikir.Ellerine sağlık canım. Naylon poşetlerden hoşlanmıyorum ama ne yazıkki kullanmak zorunda kalıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naylon poşetler kolaylık gibi geliyor ama bir an önce vaz geçmemizde çok büyük fayda var.
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. gerçektende çok güzel fikirmiş aklımızda bulunsunda ileriki zamanlarda bizlerede lazım olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi el elden üstünmüş, birbirimizden çok şey öğreniyoruz.

      Sil
  6. ellerinize sağlık.ben de çok beğendim ve tam da bugün aynı çalışma üzerinde düşünüyordum : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, zamanlama denk gelmiş. Sizinki nasıl oldu veya olacak merak ettim şimdi :) Paylaşın da görelim.
      Çok teşekkürler.

      Sil
  7. Hediye paketlemede yeniden değerlendirme ya da paketin de kullanılabilir olması fikri; en başından bu yana şiddetle savunduğum fikirlerden biridir.

    Çoğumuzun acaba içinde ne var düşüncesiyle parçaladığımız paketlerin, çantaların ya da torbaların yapımı için ne kadar çok doğal kaynak (kağıt, petrol yan ürünü vs) kullanıldığının farkında değiliz galiba. Oysa hayatımızda yeri büyüktür. Ambalajımızla dikkat çekeriz; toplumda kendimizi ve kabul edilirliğimizi tarif ederken "Ambalajı iyi" deriz mesela. Ambalaj bizi tanımlarken, çevreyi de tanımlamalı ki farkındalık artabilsin.

    Senaat' ın çantası dikkatimi çekmemişti; muhtemelen blog gazisi yapamadığım dar zamanlardan dolayıdır. Bu nedenle öncelikle onu hem de sizi türekten kutlarım.

    Bu tür konulara parmak basmaya devam....

    Güzel bir haftasonu dileklerim ve sevgilerimle,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malzemelerin israf edilmemesi konusunda toplum bilincinin geliştirilmesi gerektiği konusunda çok haklısınız.
      Okul yıllarımda Milli Eğitim Basımevinde proje ön çalışması yapmıştım. Bir hafta boyunca gelen kağıtların nekadar çok işlemden geçtiğini ve ne çok insanın emeği olduğunu gördüğümden beri kağıtlara bakışım değişmişti. Zamanla diğer malzemelerin üretimindeki benzer emek ve değeri de öğrendim.
      Herkesin böyle olduğunu düşünsenize :) Çöp evler artar diye korkarım :)

      Bu değerli katkınız için çok teşekkürler.

      Sil
  8. Ben de yaparım böyle şeyleri hep,sunum her zaman önemlidir, ilk görülen de pakettir:) ellerinize sağlık,çok güzel bir düşünce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmez miyim :) Süslü kavanozlardaki kurabiyeleri hatırlıyorum, mesela :)
      Teşekkürler.

      Sil
  9. ne kadar guzel bir sey olmus :) fikir verebilmis olmaktan da gercekten cok mutlu oldum. hem de benden bahsetmissiniz,nekadar incesiniz. ellerinize saglik, cok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizinkinin yanında benimkinin lafı bile olmaz ama yine de benim işimi gördü :)

      Emeğin değerini bilmek ve hakkını vermek gerektiğine inanıyorum. Birbirimizden çok şey öğreniyoruz :)

      Sil
  10. Çok beğendim İkinizede teşekkürler fikir verdiğiniz için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serpil'ciğim, özlemişim yorumlarını,teşekkürler.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.