1 Nisan 2013 Pazartesi

KUŞ EVLİ KAPI SÜSÜ veya PANO


Merhaba, herkese güzel bir gün, mutlu bir hafta diliyorum.

Ben keçe işlerini çok sevdim, zevk alarak yapıyorum. Belki de böylesine zevk alma sebebim, sadece bir takım figürleri yapıp yanyana yerleştirmediğimdendir. Çünkü her yaptığım işin bir hikayesi var. 
Mesela bir kapı süsü yaparken kapısını süsleyeceği aileyi gözümün önüne getiriyorum. Ailedeki kişileri, yaşlarını, durumlarını düşünüyorum ve bende uyandırdıkları çağrışımlar sonucunda onlarla özdeşleştirdiğim bir kompozisyon tasarlıyorum. Renklere de bu kompozisyona bağlı olarak karar veriyorum. 
Üç boyutlu tablo gibi ince ince çalıştığım için aslında kapı süsünden çok pano olarak da değerlendirilebilirler.

Vee  yeni yaptığım kapı süsünü takdim ederim. Umarım sizler de beğenirsiniz...



















Diğer kapı süslerimi merak ederseniz, buraya tıklayarak görebilirsiniz.
Hoşça kalın, hepinize sevgiler.

36 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL OLMUŞ , TAM BAHARLIK . ÇOK BEĞENDİM

    YanıtlaSil
  2. Bayıldım bunlar da cıvıldamış yine, iç açan cinsten harike.. Ellerinize sağlık. Aileye mutluluk getirdiği gibi kapıdan daha içeriye gireden gelen konuklara da pozitif enerji vereceği kesin. Harika olmuş, Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim, benden başkalarına da benzer etkiyi geçiriyor demek ki :)
      Bu harika sözler için çok teşekkürler.

      Sil
  3. çok güzel olmuş ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de beğendiniz mi, ne güzel, çok teşekkürler :)

      Sil
  4. Cıvıl cıvıl harika olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yorumların teşvik ve desteği ile daha epey yol alırım :)) Çok teşekkürler.

      Sil
  5. çok cici olmuş:) Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Ayy, ben de bu cici yorumlara bayılıyorum, çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  7. pek cıvıl cıvıl olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. Ta ta ta taaaaa.....

    Bu çok keyifli olmuş gerçekten; özellikle çiçekleri ve küçük detayları çok sevdim. Renkler de şahane. Eskişehir' e bahar gelmiş hoşgelmiş...

    Emeklerinize sağlık; alanlar eminim bayıla bayıla kullanacaklardır :D

    Keyifli bir hafta dileklerim ve sevgilerimle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar, Eskişehir'e ce-e yapıyor ama bir türlü gelemiyor :)
      Dün piknikteydik ve hava çok güzeldi.Hatta oturduğumuz yerdeki bir ağaçta aynı buradaki gibi bir kuş evi vardı. Bugün ise kara kara bulutlar çöktü, yağmur saatlerdir yağıyor.

      Beğeninizi böyle yüreklendirici sözlerle ifade ettiğiniz için çok teşekkürler.

      Sil
  9. Cok cici olmus ellerinize saglik,gercekten kece isi cok zevkli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, geç keşfettim ama çok sevdim. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. keçeye alıştığınız belli çok daha etkili kullanmışsınız keçeyi ve hepsi birarada çok güzel bir sonuç çıkmış ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışıyorum :) Çalışırken çok büyük rahatlık veriyor keçe, kumaştan çok daha rahat. Teşekkürler.

      Sil
  11. vay canına !! muhteşem olmuş !!çok sevdim! bir kuzu olup o çiçeklerin arasına dalmak istiyom!!
    ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, ne güzel bir yorum :)) Ama neden kuzu da kelebek falan değil, onu merak etmekten kendimi alamıyorum :))
      Çok teşekkürler .

      Sil
  12. inanırmısınız ben de keçe işlerini sayenizde sevdim! o kadar güzel ki çalışmalarınız, bunlar keçe mi diye şaşırıp kalıyorum. Hele bu sanki kuşların doğal yaşam alanını fotoğraflayıp aynen yapmışsınız gibi, çok da sevimli ellerinize sağlık çok beğendim cidden:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis' çiğim, çok zevk alarak yapıyorum, ondandır. Yakın zamana kadar keçeyi hiç bilmiyordum, yani elime hiç almamıştım. Kumaşla ufak objeler yapmaya çalışırken kumaşla çok zorladığım için şimdi keçe, çalışması çok rahat ve zevkli geliyor bana.Keçe özgürleştirdi beni :))
      Yüreklendirici sözlerin için çok teşekkürler.

      Sil
  13. tek kelimeyle süper olmuş ellerinize sağlık:) çok uyumlu olmuş hepsi birbirlerine. maşşallah diyorum:)

    YanıtlaSil
  14. çoookkk güzeelll:)ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  15. Nasıl da uğraşmışsınız maşallah.çok güzelolmuş.ellerinize sağlık.feyzanincicileri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok uğraştım ama büyük zevkle :) Çok teşekkürler.

      Sil
  16. ne kadar güzel olmuş!
    3 boyutlu şeylere bayılıyorum zaten harika olmuş...
    ama bir sorun var. insan bunu kapıya asamaz ki çalınır diye korkar valla :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha, çok teşekkürler...
      Vallahi çalınma korkusuna çare olarak, kapının iç tarafına da asılabilir veya daha çok gözümün önünde olsun denirse uygun bir odaya pano olarak da asılabilir. :))

      Sil
  17. Çok neşeli, keyifli, sevimli bir çalışma olmuş :)
    Bence de X madame a katılıyorum bu dışarı asılmaz:)
    Asılsa da elektrik verilmeli üstüne eli değenin vay başına gelenler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha ha, elektrik verme fikri çok hoş, müzedeki sanat eserleri geldi aklıma. Çok teşekkürler :))

      Sil
  18. merhabalar sitenizi şans eseri buldum hemen izlemeye aldım bende sizi beklerim
    www.kendimceseyler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş, çok sıcak bir karşılama..Diğer süslere bakıyorum hemen, merakla..

    YanıtlaSil

İçinizden nasıl geliyorsa.