1 Temmuz 2014 Salı

İSTANBUL TEMALI KUTU

Çeşitli amaçlarla kullanılabilecek bir kutu daha yaptım. Makyaj malzemeleri, saç toka ve taçları, takılar, eşarp ve fularlar gibi şeyler konabilir. Bohçalara sararak sakladığımız bazı eşyalar böyle kutuda tutulabilir. Ben çok severek kullanıyorum, ilave depolama alanı kazandırıyor, eşyalar derli toplu duruyor.
Kutuyu muşamba ile kapladım, yine muşambadan yaptığım çiçekler, kurdela, boncuk, püskül v.b. ile süsledim. Tozlansa da nemli bezle siliniyor. İçini ise kapitone kumaşla kapladım.


14 yorum:

  1. canim ellerine saglik bayiliyorum yaptiklarini vallahi cok beceriklisin,sorum olacak canim bunlari sen dikiyormusun yoksa yapistiriyormusun?
    sevgilerimle♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, ne güzel sözler, şımarabilirim ;)
      Kumaşla kapladığım kutuları dikiyorum, ama bunun gibi muşamba ile kapladıklarımı yapıştırarak yapıyorum.

      Sil
  2. çok hoş özellikle içindekini çok iyi düşünmüşsün . ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok tok, biraz da yumuşak duruyor. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Bir kutu sever olarak çok beğendim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Harika bir tema ve tarım.ellerinize sağlık.kutuları ben de çok severim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul temalı kumaş, muşamba vb malzemelerin çoğalmasına çok memnunum. Yıllarca Paris ve New York temalı eşyalar varken neden İstanbul yok diye üzülüyordum.

      Sil
  5. muşambanın deseni güzelmiş, hiç muşambaya benzemiyor:) içi de çok özenli.
    eline, emeğine sağlık nowacraft'çım. güzel günlerde kullan.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kutuda kullandığım muşamba çok yumuşak ve astarlı yani yaygın olarak bilinen muşambalar gibi kalın ve kaba değil gerçekten de.
      Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Süper olmuş yine ellerinize sağlık. İstanul teması ayrı güzel:). Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Handan'cığım. Bu ara bu kutulara sarmış durumdayım.

      Sil
  7. Çok zevkli hatunsun çoook :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! İşte şimdi şımardım ! :D Çok teşekkürler.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.