5 Temmuz 2014 Cumartesi

PLAJ ÇANTASI DİKTİM

Kısa süreli de olsa, deniz kenarında bir tatil planladık. Şimdiden hazırlıklara başladım. Bu şeffaf, yer yer desenli kalınca plastik malzemeyi daha çok mutfak malzemeleri satan bir mefruşatçıdan aldım.
Eni 46cm, yüksekliği 36cm, yan yüzleri de 10cm olacak şekilde kestim. Dayanıklı olsun ve dik dursun diye yan yüzleri çift kat yaptım. Çantanın taban ve üst kısımdaki dikşlerini makinede diktim. Yan dikişleri elimde makine dikişi yaptım. Bu malzeme kumaş gibi esnek olmadığı için makinede dikemedim. Ama benim el dikişim oldukça düzgündür ve sonuç hiç fena olmadı.
Sapları da dikip zımba ile tutturduktan sonra çanta tamamlanmış oldu. Ne dersiniz, olmuş mu ?

33 yorum:

  1. Olmus mu ne demek karsiya bile gecmis:)) Demekki neymissss, insan isteyince her malzemeyi hayalindeki sekle donusturebiliyormusss. Alta getirdigin desenler sahane olmus, sen simdi abartip icine cepte dikmissin dirde, resimlemeyi unutmussundur :)) Bol gunesli gunleriniz olsun tatil boyunca...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Mevlüde'ciğim, istemek her işin lokomotifi. O alttaki desenlerde gözüm kaldığı için aldım bu malzemeyi zaten. Haa, içinde cep falan yok :))
      Yorumun çok iyi geldi, güzel dileğin için de çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  2. ellerine sağlık bu PVC naylonları çift kat yapıp aralarına dantel ya da resim gibi bir şeyler koymuşlardı Derya Baykal da . yaz için hele de deniz için çok çok güzel.
    az önce facebook siz paylaşmışsınız sanırım ablamda paylaşınca dikkatimi çekti kanvastan yapılan da çok şık olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Baykal'da ben de görmüştüm o projeyi. O yüzden bu kendinden desenli PVC malzemeyi görünce hemen aldım.
      Plastik kanvastan olan çantayı ben yapmadım ama çok beğendiğim için paylaşmıştım.
      Ayy, ne hoş sohbet oldu, sağ ol Hatice hanımcığım :)

      Sil
  3. Bence süper olmuş.Fikir de orjinal.sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Olmuş olmaz mı? Plaj için çok şık ve kullanışlı da olmuş. Şimdiden iyi tatiller, keyifli dinlenmeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim, rahat rahat kullanırım ben de. İyi dilekleriniz için çok teşekkürler, darısı sizlere olsun.

      Sil
  5. olmuş olmuş çok da şık olmuş,her rengini dikmeli çeşit çeşit takmalı insan.iyi tatiller...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha malzeme halindeyken çok beğendim, dikince de güzel olduğunu düşünüyorum. Sizden de onay gelince iyice içime sindi. Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Valla olmuş hem de çok ii olmuş bu çantayla ii tatiller canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğendiğine sevindim :)

      Sil
  7. Ooooo muhteşem bir fikir. Çok güzel. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo ben de bu yorumlardan sonra nasıl da zevkle kullanırım. Çook sağ ol, teşekkürler.

      Sil
  8. Ayy çok guzel olmuş....
    İçine küçük bo seffaf çanta daha öneririm.Cep tel.anahtar vs koymak için....
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, çok doğru, çok kullanışlı olur. Hemen yapmam lazım. Bu fikir ve hatırlatma için çok teşekkürler.

      Sil
    2. İyi tatiller...
      Bol eğlenceli bol dinlenmeli bir tatil diliyorum :)))

      Sil
  9. Süper fikir bayıldım, ellerine sağlık. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl olacak diye başladım ama sonucu ben de sevdim. Çok teşekkürler.

      Sil
  10. Bence çok şık birşey olmuş, çiçek desen de bir o kadar hoş, tam plaj için uygun, ne aldım derdi yok hepsi yarı şeffaf içinde görünüyor;) çok kullanışlı bu nedenle, elinize sağlık, bu arada iyi dinlenceler olsun;) tatil her zaman iyi gelir insana;) Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten herşey o deseni görmemle başladı :))
      Değişiklik iyidir, tatil daha da iyidir. Ama en güzel tarafı eve dönüşüdür her zaman.
      Çok teşekkürler canım.

      Sil
  11. Harika olmus ellerinize saglik:)

    YanıtlaSil
  12. Valla bence çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo, ben bu çantayı ne zevkle kullanırım artık :D Çok teşekkürler.

      Sil
  13. harika olmuş tam plaj çantası deseni de çok hoş iyi tatiller.......:))

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş. Bana evdeki eskimiş ve atılmış masa örtülerini hatırlattı. Onlar da olur sanırım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler.
      Vallahi her malzeme değerlendirilebilir, yeter ki yerinde ve uyumlu olsun.

      Sil
  15. 10marifette görüp geldim, iyiki de gelmişim. çok güzel olmuş hatta bayıldım ben de deneyeceğim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel, hoş geldiniz :) E zevklerimiz uyuyor demek çünkü ben de bayıla bayıla kullandım. Hem orijinal hem de kullanışlı oldu. Siz de yaparsınız, hiç bir zorluğu yok.
      Sevgilerimle

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.