25 Eylül 2012 Salı

DİKTİĞİM PANÇO ve DAHA BİRÇOK PANÇO KALIBI

Havalar yavaş yavaş soğumaya başladı. Özellikle akşamları üzerime bir şey almadan çıkamaz oldum. Bu mevsimde kullanmak üzere bu pançoyu diktim.

1 x 1.5 m kumaşı ikiye katladım. Tam daire olarak değil de, kollara gelecek tarafları biraz daha kısa yaptım böylece. Yaklaşık 15 cm çapında boyun oyuntusu kestim ve  ön tarafa gelecek kısmı kestim, bir tarafa ilik açtım diğer tarafa düğme diktim.


Çepeçevre kenarları bastırdıktan ( sülfile de olur ) sonra 2-3 sıra  sakallı iple tığ ile çevirdim.Çabucak da bitti.
Bu benim en basit yoldan diktiğİm panço. Daha modellilerini dikmek istiyorsanız, netten bulduğum örnekler aşağıda :



40 BEDEN






Emeği olanlara teşekkür ve saygılarımla.

11 yorum:

  1. Çok şık olmuş,renginide çok beğendim ellerinize sağlık.Sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık, çok hoş olmuş,becerikli arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Senin kadar olmasa da bir şeyler yapıyorum. Çok teşekkürler.

      Sil
  3. Ellerine sağlık pratik arkadaşım:=)))

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş . ellerine sağlık. birgül

    YanıtlaSil
  5. beide aldı bir panço merakı bu aralar

    inş becerirsem yapıcam
    gittim ağmuş yağış burda dergisi ve kalıp aldım :)
    bakalım sonuç ne olcak :)

    bu da çok hoş olmuş ayrıcaa ellerine sağlk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki olabilecek en basit panço modeli. Dergideki büyük ihtimalle yakalı cepli falandır. Haydi bakalım kolay gelsin, merak ettim şimdiden, bitince paylaşmayı ihmal etme.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.