1 Ocak 2016 Cuma

BİR SÜRÜ KEDİLİ KOT ÇANTA

Yeni 2016 yılımız kutlu olsun! Yeni yıl dilek ve beklentilerine gelince, çocukluk hayallerimi anlatayım da gülün:
Siyah-beyaz TV deki "Uzay yolu" dizisi ile büyüyen kuşak olarak 2000 yılı ile ilgili çok ama çok büyük beklentilerim vardı. "Tanrıların arabaları" kitabı, üzerine de "Uzay 1999" filmini seyrettikten sonra 2000 yılı beklentilerim artık hayalden çok, olması gerekenlerin beklenmesi durumuna geçmişti. 
Bütün binalar mimarlık- mühendislik harikası süper akıllı, ulaşımda uçan yeni araçlar, son derece hızlı ve güvenli toplu taşıma sistemleri, maden çıkartma gibi ağır işlerde hep robotlar çalışıyor, her şey son derece düzenli, adil hatta mükemmel. Ve en önemlisi, insanların hepsi çok iyi eğitimli, bir uzmanlık alanları var ve herkes yasalara, başkalarının haklarına son derece saygılı. İnsan olma erdemleri tamamen yerleşmiş; Cinayet, yalan- dolan, hırsızlık, hak yeme, dolandırıcılık, birbirinin kuyusunu kazmalar tamamen unutulmuş...
Çocukluk hayalleri işte, 2000 yılında da 2016 yılında da değişen pek bir şey yok. Evet akıllı binalar, akıllı telefonlar, denizin altından giden trenler oldu ama insanların hali tam bir hayal kırıklığı.
Neyse, asıl konumuza geçelim. Yeni kot çantam bitti. Her yerinden kedicikler çıkan bir çanta oldu :))
Turuncu, sarı ve kahverengi  kullandım.
Kedicikler, çiçekler, kemer, kot kumaş ve tahta boncuklarla yaptığım aksesuar.


Kedi figürleri ile çalışmaktan çok zevk aldım, bakalım beğenecek misiniz :)
Astarını dikerken irili ufakli birçok cep yaptım.

28 yorum:

  1. İci ayrı dışı ayrı güzel elinize sağlık... Mutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakit ayırıp ziyaret ettiğiniz için çok teşekkürler.
      Size de mutlu yıllar dilerim.Sevgilerimle

      Sil
  2. çok güzel olmuşlar. merhaba blog keşif etkinliğinden geliyorum. Gfc den takibe aldım. Alternatif tıp,diyet,bakım,Seyahatlerimi ve kendin yap projelerimi paylaştığım bloğuma baklerim http://efsaninseruveni.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz!
      Ben de hemen ziyaretinize gidiyorum :)

      Sil
  3. Çok sevimli görünüyor kediler, elinize sağlık. Yeni yılınız kutlu olsun yeni yilda yeni cantanizi gule gule kullanin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her biri ayrı telden çalan kedilerimi beğendiğinize sevindim, çok teşekkürler.
      Yeni yıl hep mutluluklar getirsin size.
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Çok güzeeel... Bayıldım... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel, ben de bu yoruma bayıldım !
      Çok teşekkürler, benden de sevgiler.

      Sil
  5. Hiiiiii kediler, ciceklerrrr cok cicilerrr, ama ben icindeki cok ceplere de bayildim. Cantada ne kadar cok cep varsa, okadar iyi benim icin:))
    Astarin rengi ne sahane oyle, baktikca ic aciyor. Bu aralar canli renkler cok cekiyor beni nedense? :)) Guzel gunlerde kullan, cok guzel olmusss!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey o somon rengi kemer yüzünden. Onu kullanmaya karar verince astarı da diğerlerini de ona göre ayarlamaya çalıştım.
      Ben de çantada çok cep taraftarı olduğum için, yapabildiğim kadar yaptım.Canlı renk iyidir :))
      Sağ ol Mevlüde'ciğim, yazdıklarınla ilaç gibi geliyorsun !!

      Sil
  6. Çoook sevdim, ve dediğiniz gibi hepsi ayrı telden çalan kedilerin hepsi ayrı güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi burada görmek ne güzel. Kedicikler her zaman kendilerini sevdirmenin bir yolunu buluyor işte :))
      Sevgilerimle

      Sil
  7. Bende Uzay 1999 izleyerek büyüyen nesildenim. İnsanlık adına kurduğunuz cümlelere aynen katılıyorum. Keşke zamanı geri alabilmek mümkün olsa, keşke eski komşuluklar, yardımlaşmalar geri gelebilse. Ama çok zor. Teknoloji ilerledikçe insanlar birbirinden uzaklaşıyor. Hobilerimiz sayesinde hiç kopmamak dileğiyle. Çanta süper olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben komşuluklardan vaz geçtim, çok daha kötü şeyler oluyor. Her neyse...
      Çantayı beğendiğinize çok sevindim, teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  8. Çanta harika olmuş ellerinize sağlık. Ben de aynı sizin gibi düşlemiştim 2000 li yılları uçan arabalar, sağlıkta son sistem makinalar, eğitimde yine aynı son sistem teknoloji falan... Hepsi bir kenara olmasa da olurlar ama insanlığımıza kaybetmeseydik iyiydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef, balık baştan kokuyor.
      Çantayı beğendiğinize çok sevindim, sağ olun.
      Sevgilerimle

      Sil
  9. İçinde kedi olur da harika olmaz mı? Ellerinize saglık mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ya ! :))
      Beğeniniz ve güzel dileğiniz için çok teşekkürler. Yeni yıl size de hep iyilik ve güzellikler getirsin.
      Sevgilerimle

      Sil
  10. Bu kadar emek bu çantayı çok değerli kılıyor bana göre.
    Çok güzel olmuş.
    Yazdıklarınıza gelince, manevi yatırım yapmayan bir toplumun hali budur, başka ne olabilir ki! Çoğunluğu Kişisel kazanımlarını herşeyin üzerinde tutan insanların oluşturduğu bir toplumuz maalesef. Bu da yozlaşmayı, saygısızlığı, sevgisizliği getiriyor elbet.

    Ne diyelim, bu da gesin, gitsin çok geç olmadan.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke dediğiniz gibi olsa, geçip gitse.
      Emeği gören gözlerinize, değeri bilen gönlünüze sağlık Tülin hanım, çok teşekkürler.
      Sevgilerimle

      Sil
  11. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ziyaretiniz ve beğeniniz için çok teşekkürler.

      Sil
  12. Oy kedicikler, çok güzel olmuşlar. Hep çocuk kalsaydık da, hayallerimiz de masum, hayat da masum olsaydı.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çözüm çocuk kalmakta olsaydı keşke :(
      Kedicikler gittikleri her yeri güzelleştiriyorlar, değil mi :)
      Ziyaretiniz ve beğeniniz için çok teşekkürler.

      Sil
  13. Çocukluk hayali de olsa gerçekleşir inşallah . İnsan olmanın erdemi olsa yetecekte , gittikçe uzaklaşılıyor sanki.
    Kedicikli çanta çok güzel olmuş. Ceplerin fazla olması kullanımı kolaylaştırıyor. Güle güle kullanın . SEvgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdilik gidişat hep olumsuz yönde maalesef. İnşallah gün gelir tersine döner.
      Siz de çok sayıda kot çanta yaptınız, beğeniniz benim için çok önemli, sağ olun.
      Sevgilerimle

      Sil
  14. Nowa'cığım çantadaki pisi aplikeleri ile beni kalbimden vurdun ba-yıl-dımm şahane hemde çok şahane görünüyorlar:) hayırlı satışlar... yeni yıl güzell süprizlerle dolu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, nasıl mutlu oldum bu kadar sevdiğinize, çok teşekkürler Aysel hanım.
      Kocaman sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.