1 Aralık 2013 Pazar

ESKİ KOTLARI DEĞERLENDİRİYORUZ

Hepimizin dolaplarında eski kot pantolonlar vardır. Çocukların küçülenleri, modası geçenler, artık giymediklerimiz. Onları değerlendirmenin birçok yolu var. Sadece seçip karar vermek gerekiyor.
Dahası, kot pantolonlarından çok güzel çantalar yapılıyor ama onları başka bir postta yayınlamayı düşünüyorum. Kendi yapacaklarımla birlikte. 






 








Fotoğraflar internetten alıntıdır.                                                                                   

40 yorum:

  1. Bayıldım ben bunlara eskiyi ne güzel değerlendirmişler.Paylaştığınız için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlham almak için çok şey var. Bizim için en uygun olana karar vermek kalıyor. Beğendiğinize sevindim.

      Sil
  2. Merhaba
    Hepside ne güzel şeyler.Çantalarınızı da merakla bekliyorum.Eminim çok güzel olacaklar ama merak ettim yine de...
    Hoşçakalın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çantalar da güzel olacak. Daha önce bir tane yapmıştım, şimdi daha farklı deneyeceğim.

      Sil
  3. Ahhh yastık var ya hani ilki güllü olanı bayıldım!
    Ben kotlarımı veriyorum kendime saklamıyorum,benim eskim başkasının yenisi diyorum ama bu yastık aklımı başımdan aldı...
    Teşekkürler arkadaşım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gerçekten yerini bulacaksa, bir ihtiyacı karşılayacaksa vermek en güzeli. Sizin yaptığınız en hayırlısı.
      Güllü yastık, gerçekten çok güzel, katkınız için çok teşekkürler.

      Sil
  4. Gercekren orijinal seyler yapmislar degerlendirmek lazim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir fikir edinince onu kendimize göre geliştirebiliriz.

      Sil
  5. Güzel değerlendirme yöntemleri...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerlendirmek çok önemli. Ya gerçekten ihtiyaç sahibi birini bulup vermek lazım ya da uygun bir yöntemle dönüştürmek.

      Sil
  6. Benim planlarım arasında da kotları değerlendirme var. Paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. kot ceplerinin geri dönüşümde kullanılması çok hoş oluyor ...ben de çok seviyorum

    YanıtlaSil
  8. hepsi çok güzel ama en çok da düzenleyicileri sevdim.

    YanıtlaSil
  9. Hepsini sevdim, hepsini yapsam, o hamakta yatıp dinlensem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz, hepsinden daha güzellerini yaparsınız. Hamak gerçekten çok baştan çıkarıcı :))

      Sil
  10. Atmaya kıyamadığım ama yırtılan kot pantolonum var, örneklerde olduğu gibi değerlendirmek lazım. :)

    Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz ilhamla çok daha ilginç ve hoş işler çıkaracağınıza eminim. Şimdiden kolay gelsin !

      Sil
  11. Hepsi cok hos ama ben ilk yastiklara bittim. Ne kadar cok kotumu attim giymiyorum modasi gecti yada kuculdu diye, keske bu yaziyi yazdan once gorseydim :(
    Paylasim icin tesekkurler Atilacak kotum olursa bu fotograflara bi kez daha bakicam :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, benzer durumları hep yaşadım. Şimdiki aklım olsa neler neler yapardım ama geçti... Neyse bundan sonrakiler sağ olsun, var olsun :))
      Beğendiğiize ve uygulamayı düşündüğünüze sevindim.
      Sevgilerimle

      Sil
  12. Çok güzeller de, bizim makinalar hepsini dikebilir mi ki? Ama denemeli tabii, çook güzeller..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, her makina dikemez. Ama ince kotlarda sorun çıkmaz bence.

      Sil
  13. kotlar eskise de atıp kıyamadığım kıyafetlerimden. eskidikçe daha güzel oluyorlar çünkü yırtılana kadar giyiyorum onları :))) ama bu paylaşılanlar da o kadar şık olmuş ki yeni kotları kesip yapmak geldi içimden ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz!
      Kotların eskidikçe güzelleşmesi konusunda çok haklısınız. Ancak çocukların küçülenleri, şu veya bu sebeple giyemediklerimiz de var. Onları da atmaya kıyamadığımız için böyle dönüştürmek iyi olur diye düşünüyorum.
      Katıldığınız için çok teşekkür ediyorum, sevgilerimle.

      Sil
  14. cepler nefıs olmusss bırde canta..ay etekler de yokyok hepsı cok guzel hahahha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kot kumaşının çok ilginç bu özelliği. Aslında kaba görünüyor ama herşeye de yakışıyor :)) Usta ellerden çıkması da önemli.

      Sil
  15. ilkönce yastıkları beğendim, aşağıya indikçe kararsız kaldım, hepsi çok güzel bunların. ve evde 3-4 tane yeğenimin verdiği kot pantolon var. birşeyler yapmak şart oldu:))
    teşekkürler bu güzel paylaşım için
    sevgilerimi bıraktım, kaçıyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, ne kadar mutluyum, bana misafirliğe geldiniz bugün :))
      Bu örneklere baktıkça insanda yapma isteği kabarıyor zaten :) Asıl harika çantalar yapılıyor, onları görseniz hemen yapmak istersiniz. Ben de yapacağım, karar veremiyorum :))

      Ne iyi ettiniz de geldiniz, çok sağ olun. En içten sevgilerimle.

      Sil
  16. kazaktan panduf yapımını yayınlarmısınız bitürlü yapamadım da:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşağıdaki linklerden bakabilirsiniz.

      http://nowacraft.blogspot.com.tr/2012/08/kazak-degerlendirme.html

      http://nowacraft.blogspot.com.tr/2013/02/eski-kazak-ve-orguleri-degerlendirme.html

      Sil
  17. bloğunda gezinirken rastladım bu yazıya.Benim yastıkları da koymaya değer bulduğun için çoook mutlu oldum, çok teşekkür ederim:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koymaya değer ne demek, fazlasıyla değerler ! Eminim çok kimse onlardan ilham alarak kendi yastıklarını yapmışlardır. Yazıma bu güzel katkın için asıl benim teşekkür etmem lazım.
      Sevgilerimle

      Sil
  18. Çok güzelleeerrr ellerinize sağlık, takipteyim :)

    http://reyhaninkulesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz, sizi burada görmek ne güzel !
      Paylaşımlarımın size hitap etmesine çok memnun oldum, teşekkürler :)

      Sil
  19. merhaba , resimlerin çoğunu göremedim sanırım silinmiş görebildiklerimden şapkaya bittim keşke kalıbı olsa elimde o kadar çok giyilmeyen kot varki anlatamam zulamada neler yapılabilir modellerle doldurdum :) ama denemek nasip olmadı paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel hanım, uyarmanıza çok sevindim, görünmeyen fotoğrafları tekrar yükledim.
      Şapkanın kalbını da ilave ettim. Bundan 6 parça kesilecek. İşaretli noktalar arasındaki ölçü, dikeceğiniz baş ölçüsü / 6. Fotoğrafı kendi bilgisayarınıza kaydedin, istediğiniz ölçüye gelinceye kadar ekranınızda büyütün ve kağıda kopyalayın. Kolay gelsin :)

      Sil
  20. sağolasın canım çok iyisin zahmet vermedim inşallah ama sevinmedim de değil yani ...dediğiniz gibi yapacağım inşallah uygulamayada geçebilirim çünkü hep heves ettiklerimi elimde olmadan erteleyebiliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi kolay gelsin, eminim çok güzel olur :)

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.