30 Aralık 2013 Pazartesi

ESKİŞEHİR' Lİ BLOGGERLAR BULUŞMASI

Blog ortamındaki arkadaşlık, bir süre sonra gerçek ortama da taşınmak istenince çeşitli temaslar başladı. Önce üçer- beşer kişilik toplanmalar oldu. Şİmdi de 12 kişi bir araya geldik. Umarım daha çok Eskişehir'li blog sahibi bu buluşmalarımızı duyar, özenir ve bize katılır.




Birçoğumuz ilk defa karşılaşıp tanıştık. Kendi ismimizden önce blog ismimizi söylüyorduk  :))  Bugüne kadar blog olarak da tanımadığım güzel insanlarla tanıştım. Hep sanaldan gerçeğe olmayacak ya, biraz da gerçekten sanala taşınacak arkadaşlıklar olacak bu gidişle. Kısa zamanda kaynaştık, sohbetler koyulaştı ve bol bol fotoğraf çekildi.
Kimler mi vardı ...                                                             



Bakimlikedi

Balans ve manevra 

Balıketli ama güzel hatun

Gooogook

Melislicious


Nur's butik


Ofis style

Pamuk şeker

Rengarenk tatlar

Tasarım karavanı

Teras keyfim 

Buluşmamızın organizasyonunu düzenleyen arkadaşların gayretleri ile Dore Çorap, Dr. Oetker, Estuz ve Fresh Line 'dan hediyelerimiz vardı. Ayrıca marifetli bloggerların, el emeği çok keyifli işlerini de günün anısı olarak evimize götürdük.

Farklı ve keyifli bir gün geçirmemizde emeği geçen tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyor ve tekrarını diliyorum. Hepsine sevgi ve selamlarımla... 

22 yorum:

  1. Çok tatlısınız, ben de seviyorum blogger buluşmalarını:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni insanlar, farklı bir gün, kim bilir belki yeni dostlukların ilk adımları.... :)

      Sil
  2. çok güzel bir gündü tekrardan buluşmak ümidiyle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlım, başta sen olmak üzere, hepinizi tanıdığıma çok mutluyum. Dilerim uzun sürmez, yine görüşürüz.

      Sil
  3. Nowa Hanım, ne güzel bir gündü değil mi.... birbirinden harika insanlar tanıdık, çok tatlı sıcacık bir ortamda çok keyifli zaman geçirdik. Dileğinize ben de katılıyorum, umarım daha da çoğalırız, gelemeyenler veya henüz tanımadığımız, karşılaşmadığımız Eskişehirli bloggerlar da katılırlar birdahakine...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melis'çiğim, dediğin gibi güzel bir buluşma oldu. Umarım diğerlerini de özendiririz :D
      Sevgilerimle

      Sil
  4. Güller güzel, pırıl pırl hanımlar onlardan güzel, hangisi nowa? Birini hissettim bakalım o musunuz, beklerin yanıtını mereakla.
    Daha büyük gruplarla buluşun dilerim yeni yılda.
    Sevgilerimle e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, kesin hissettiğinizdir :))
      Tekrar buluştuğumuzda daha kalabalık ve eğlenceli olacağımıza inanıyorum.

      Sil
  5. Çook keyifli zaman geçirdik Nowa hanım,dediğiniz gibi sanal alem dışında tanışmak çok daha güzel oldu.Umarım tekrar görüşürüz,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. selam blogun çok hoş.. güzel bir buluşma olmuş..
    ben de beklerim.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler, merak etme uğrarım :)

    YanıtlaSil
  8. ben birtek handan (googook)'ı tanıyorum. sen neredesin peki. sağında mı, solunda mı, önünde mi, arkasında mı?? :)))
    blog buluşmaları çok keyifli geçiyor, sizinkide öyle olmuş, devamını dilerim.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buluşmamız neşeli oldu gerçekten. Umarım bir gün karşılaşırız :))

      Sevgilerimle

      Sil
  9. Çok keyifli güzel bir gündü. Tekrar görüşmek dileğiyle hoşçakalın...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir gündü, çok güzel insanlar tanımama vesile oldu :) Umarım devamı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım, ben de başta sen olmak üzere hepinizi tanıdığıma çok sevindim. Ortak noktalarımızın olması da ayrı hoşluktu. Fazla uzatmadan gene görüşelim :)
      Sevgilerimle

      Sil
  11. eskişehirli olarak çok özendim doğrusu:) ne güzel bir buluşma bir sonrakine bende katılmak isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, ne güzel olur ! Tekrar organizasyon yaparken haberleşiriz :)

      Sil
  12. Çok güzel bir gündü :)Tanıştığımıza çok memnun oldum.Bir sonraki blog buluşmasında tekrar görüşmek üzere :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pelin'ciğim, sizleri gördüğüme, tanıdığıma çok sevindim ve şimdiden özlemeye başladım :)

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.