21 Ocak 2015 Çarşamba

2015 'e MERHABA, BULUŞMASI

Eskişehir'li bloggerlar olarak 3. buluşmamızı gerçekleştirdik. "2015'e Merhaba" adı altında, Merlot Otel'de toplandık. Farklı konulardaki bloglarımızda üretim, paylaşım ve yazarlık yapan bizler Eskişehir paydası altında bir araya geldik.
Dumanı tüten kahvelerimiz eşliğinde tatlı sohbetler, Skype bağlantıları, bol bol fotoğraf çekimleri, hediye çekilişleri, destek veren firmaların hediye dağıtımı ile neşeli saatler geçiverdi.
Buluşmanın gerçekleştirilmesinde emeği geçen bütün arkadaşlara, bize destek veren firma ve kuruluşlara çok teşekkür ediyorum. Yollarımız tekrar kesişinceye  kadar herkese mutluluk ve başarılar diliyorum.
@eskisehirpastamamul/ Gürdal Abacı
instagram.com/husnadan
tr-tr.facebook.com/Ng Tasarım
tr-tr.facebook/pages/Özlem Sabun

Buluşmaya katılan bloggerlar :  



13 yorum:

  1. Güzel bir gündü emeği geçen herkese teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel bir buluşma olmuş, hediyeler de çok güzelmiş :))
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok iyi etmişsiniz, valla şöyle bir baktım hepiniz fıstık gibisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortalama yüksek olunca, ben de arada kaynadım :))

      Sil
  4. Çok hareketli ve keyifli bir gün geçirdik. Katkısı olan herkesin emeğine sağlık en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle :) sevgiler

    YanıtlaSil
  5. İnşallah İstanbul blog yazarların da da böyle bir etkinlik olur. Hepiniz harikasınız sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      İstanbul'da birkaç defa blogger toplantısı oldu, diye biliyorum. Hatta çok güzel bir yalıda yapılıyordu.

      Sil
  6. Canım benim tekrar buluştuğumuza ,biraraya geldiğimize çok sevindim :)) Kavonozlara da bayıldık çok şirin olmuşlar ;) tekrar çok teşekkürler <3 ellerine sağlık tatlım öpüyorum çok çok :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavanozları güle güle kullanın :) Yine görüşelim, sevgiler :)

      Sil
  7. tekrar buluştuğumuza sevindim ve çok güzel bir gün geçirdim. kavonazları da çok sevdik ellerinize sağlık . bu güzel buluşmada emeği geçen herkese teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim, güle güle kullanın. Selam ve sevgierimle :)

      Sil
  8. ne kadar güzel ve keyifli bir gündü ama herşeyden önce sizleri çok özlemişim gördüğüm için çok mutlu oldum. Bu gelişimde her gün ziyaretler, halledilmesi gereken işlerle geçti çok fazla görüşme fırsatı da bulamadığım için içim buruk aslında. Umuyorum ki baharda geldiğimde daha uzun bir süre kalip sizleri daha çok görebilirim:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Melis'çiğim :)
      Zamanla yeni şehrinde çevre edinecek, oraya daha çok alışacaksın ki doğru olanı da bu. Ama Eskişehir'in yeri her zaman önemli olacaktır. Sağlık olsun, yine buluşalım görüşelim :)
      Sevgilerimle

      Sil

İçinizden nasıl geliyorsa.